Երբ «Կենաց ծառն» արժանացավ Կաննի «Ոսկե արմավենու ճյուղին», մտածեցի` Հարվարդի և Օքսֆորդի համալսարաններում կրթված, այնուհետև Լոս Անջելեսի կինոինստիտուտում սովորած (թող ինձ որոշ ......
Թվում էր` տասնյակ ստեղծագործական հաստատությունների միաժամանակյա հանգստադադարով և օգոստոսյան տապով զգալիորեն կմեղմանա մշակութային առօրյայի լարվածությունը: Մայրաքաղաքում, հատկապես երաժիշտները, կարծես, ......
Հայաստանի պետական կամերային նվագախմբի համերգաշրջանն ամփոփվեց ուշագրավ մի համերգով: Գեղարվեստական ղեկավար և դիրիժոր Վահան Մարտիրոսյանի և նվագախմբի հյուրն էր փարիզաբնակ ջութակահար ԴԱՎԻԹ երաժշտության Ս. ......
Երբ Մհեր Մկրտչյանի 80-րդ տարեդարձի օրը` հունիսի 4-ին, «Культура»-ով հեռարձակվեց «Մենության պատմություն» ոչ հոբելյանական նոր հեռուստաֆիլմը, Ֆրունզիկի ընտանեկան դրամայի թանձր ոչ ......
Աննախադեպ բեղուն էր Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի (ՀՊՖՆ) 2010-2011 թթ. համերգաշրջանը դասական երաժշտության տարահնար հանրաճանաչման տեսակետից։ ՀՊՖՆ-ի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր, և ......
Անկախության 20 տարում քանի՜-քանի մշակութային օջախներ փլուզվեցին։ Վաճառվեցին շենքերը կամ անտերության մատնվեցին տասնամյակներով կանգուն կառույցները։ Հայաստանի նկարիչների միությանն էլ 1997-ին չշրջանցեց և ......
Միանգամայն այլ, անհամեմատ զրնգուն հնչողություն կունենար բազմաշնորհ Յակուլովների հայարմատ տոհմածառի երկու հանրաճանաչ ներկայացուցիչների` նկարիչ Ժորժ Վելիկոլեպնիի և նրա եղբոր` «գնչուական որդու` և ......
Մեր բազում հայրենակիցներ (ընթերցողներ, գործընկերներ, քաղաքական գործիչներ, արվեստագետներ և պարզապես թերթի երկրպագուներ) երկու օր է, բառիս բուն իմաստով, «կարկտահարում» են «Իրատես de է ......
«Գրեթերթ» գրական գեղարվեստական պարբերականը 5 տարեկան է: Գլխավոր խմբագիրն արձակագիր, դրամատուրգ ԳՈՒՐԳԵՆ ԽԱՆՋՅԱՆՆ է: Այս տարիներին տպագրվել է մոտ 20 համար, թերթի էջերում հանդես է եկել 128 և ......
90-ականների հակամշակութային մղձավանջում ծնված «Հովեր» կամերային երգչախումբը զարմանալի կենսունակություն ի հայտ բերեց։ Հիմնադիր գեղարվեստական ղեկավար, արվեստի վաստակավոր գործիչ (2010 թ.) մի ......
Միջպետական հարաբերություններն ամբողջ աշխարհում, առանց բացառության, մանավանդ, եթե դրանք բացահայտ թշնամական բնույթ են կրում, կառավարվում են այն սկզբունքով, ըստ որի, հակամարտ կողմերից մեկի վնասը մյուսի օգուտն է և հակառակը։